Zákaznický servis

Drobečková navigace

zpět

Naše Zákaznické centrum a obchodní  kanceláře slouží zákazníkům, kteří preferují osobní setkání. Jsme vám k dispozici v  Zákaznickém centru v Moravské Třebové a na vodohospodářském středisku v Poličce a Jevíčku. 

Zadat změnu smlouvy, některých jejích částí  nebo nahlásit odečet  vodoměru, to vše můžete udělat jednoduše a rychle prostřednictvím tiskopisů uložených v dokumentech ke stažení.

Kontaktovat nás můžete rovněž telefonicky. Rádi vám poskytneme informace spojené s vodárenskou problematikou a zodpovíme také dotazy týkající se vaší smlouvy, faktury nebo plateb:

Pro platby převodem můžete využít bankovní spojení u Raiffeisenbank a.s., číslo účtu 1142004482/5500.

Kontakty pro nahlášení poruch získáte po zadání jména vaší obce ZDE.

Informace o cenách vody, kvalitě vody, plánovaných odstávkách, poruchách a kontaktech na naše pracovníky v dané lokalitě naleznete v části MOJE OBEC. Hromadný ceník vodného a stočného všech námi provozovaných vodovodů naleznete ZDE. Seznam vlastníků vodovodních a kanalizačních sítí naleznete ZDE.

Pro vyjádření k možnosti napojení k sítím a vyjádření k projektové dokumentaci připravujeme VYJADŘOVACÍ PORTÁL. Do jeho spuštění prosím využijte náš formulář žádosti o vyjádření.

Další informace o připojovacích podmínkách získáte v části TECHNICKÁ VYJÁDŘENÍ.

Přejít na navigaci