Přejít na obsah stránky

Info

Od 1. 1. 2024 dochází ke změnám sazeb DPH. U vodného a stočného se sazba z původních 10 % zvyšuje na 12 %. Sazba DPH se mění u dovozu vody cisternou a to ze stávajících 10 % na 21 %.


Úřední hodiny

 

  Zákaznické centrum

 +

 pokladna

 

   

 

Pondělí

8.00

-

11.30

 

12.00

-

17:00

Úterý

ZAVŘENO    

 

ZAVŘENO    

Středa

8.00

-

11.30

 

12.00

-

17.00

Čtvrtek

ZAVŘENO    

 

ZAVŘENO    

Pátek

ZAVŘENO       ZAVŘENO    

 

Těšíme se na Vás.



Naše Zákaznické centrum a obchodní  kanceláře
slouží zákazníkům, kteří preferují osobní setkání. Jsme vám k dispozici v  Zákaznickém centru v Moravské Třebové a na vodohospodářském středisku v Poličce a Jevíčku. 

Zadat změnu smlouvy, některých jejích částí  nebo nahlásit odečet  vodoměru, to vše můžete udělat jednoduše a rychle prostřednictvím tiskopisů uložených v dokumentech ke stažení.

Kontaktovat nás můžete rovněž telefonicky. Rádi vám poskytneme informace spojené s vodárenskou problematikou a zodpovíme také dotazy týkající se vaší smlouvy, faktury nebo plateb:

Pro platby převodem můžete využít bankovní spojení u Raiffeisenbank a.s., číslo účtu 1142004482/5500.

Kontakty pro nahlášení poruch získáte po zadání jména vaší obce ZDE.

Informace o cenách vody, kvalitě vody, plánovaných odstávkách, poruchách a kontaktech na naše pracovníky v dané lokalitě naleznete v části MOJE OBEC.
Seznam vlastníků vodovodních a kanalizačních sítí naleznete ZDE.

Pro vyjádření k možnosti napojení k sítím a vyjádření k projektové dokumentaci připravujeme VYJADŘOVACÍ PORTÁL. Do jeho spuštění prosím využijte náš formulář žádosti o vyjádření.

Další informace o připojovacích podmínkách získáte v části TECHNICKÁ VYJÁDŘENÍ.

Přejít na navigaci